poniedziałek, 23 marca 2015

Wystawa Krajowa we Włocławku

Nie co po czasie, ale nie co o wystawie we Włocławku. No cóż, w tym roku nie planowałam tam być, ale kilka dobrych znajomych mnie przekonało i uległam. Pojechałam tam głównie dla ringu z belgami, szczególnie ze względu na jedną sunię, która przyjechała z Poznania ze swoją panią :)
Owa sunia zgarnęła wszystko w swojej odmianie i klasie, z czego niesamowicie sama się cieszyłam, zupełnie jakby, któraś z moich dziewczyn to osiągnęła. Dodatkowa moja radość ponieważ owa sunia, czyli Momo - Lilith Unai z Kovarny (Czechy) jest bardzo podobna z wyglądu i usposobienia do mojej Ceri, normalnie niemal jak dwie krople wody, obie są piękne i jednocześnie mają siano w głowie, jak to młode suki belgów ;) Wystawę mimo moich niechęci by na niej być, uznaję jednak za bardzo udaną, atmosfera, znajomi i wszystko bardzo pozytywne :)

Poniżej moja fotorelacja z wystawy :)
Jewett z Wiedźmińskiej Stajni, Haifa Deabei, Lilith Unai z Kovárny
Lilith Unai z Kovárny, Haifa Deabei, Jewett z Wiedźmińskiej Stajni, 
 Haifa Deabei, Lilith Unai z Kovárny, border collie - Mademoiselle Maroussia Triple Trouble
Lilith Unai z Kovárny, Haifa Deabei,
 Haifa Deabei, Lilith Unai z Kovárny
Haifa Deabei,
Lilith Unai z Kovárny
 Haifa Deabei, Lilith Unai z Kovárny
Jewett z Wiedźmińskiej Stajni
Lilith Unai z Kovárny
Eros Balzbig 
Eros Balzbig 
Eros Balzbig 
Eros Balzbig 
Elza Balzbig
Lilith Unai z Kovárny
 Lilith Unai z Kovárny