poniedziałek, 21 września 2015

Klubowa Wystawa Psów Pasterskich Niepolskich 2015

W minioną Niedzielę, wybraliśmy się do Bełchatowa na Klubówkę Psów Pasterskich Niepolskich, i chyba zaczyna mi to wchodzić już w krew, bo nie wyobrażam sobie, by w przyszłym roku mnie tam nie było :)
Ale do rzeczy... wybraliśmy się na wystawę, a większość czasu spędziłam na ringu Obedience, ponieważ zgłosiłam się z Mandalą na zawody Obi-1 oraz egzamin PT-2.
Niestety wystawa zbiegła się z wystawą, przez co z ringu wystawowego zdjęć praktycznie nie mam, tyle co kilka z konkurencji hodowlanej i spoza ringu terviki...

fot. Ja, oraz kumpela Klaudia Domańska :)

Na wystawie oprócz groenendaeli, tervuerenów, malinoisów, były również laekenois, których w Polsce jest jak na lekarstwo, i ciężko jest w jednym miejscu spotkać wszystkie 4 odmiany naszej rasy... tym razem się udało, a ja pierwszy raz w żuciu sowicie mogłam obfocić dwóch przedstawicieli tejże odmiany... matkę z synem... syn podchodzi z pierwszego w Polsce miotu tej odmiany....


W następnym wpisie, opiszę moje z Mandzikiem poczynania w zawodach i egzaminie z posłuszeństwa :)